Tuesday, January 26, 2010

PROGRAM ADUN DI RUMAH (BANDAR BUKIT RAJA, KLANG)



Beberapa siri program Back To School telah di anjurkan oleh JKKKK Kg Meru,
Kg Batu Belah, Kg Bukit Kapar dan Kg Budiman dgn kerjasama Pusat Khidmat Masyarakat DUN Meru dan LZS. Kesemua anak-anak keluarga miskin dari berbagai bangsa telah menikmati sumbangan beg-beg sekolah serta peralatan serta buku-buku tulis secara percuma.

Program Back To School yang di adakan di Dewan Hambali Masjid As Syariff Meru mendapat sambutan yang membanggakan apabila 60 orang murid berbangsa Cina, 60 orang murid berbangsa India dan 100 orang murid berbangsa Melayu hadir untuk menerima sumbangan tersebut.



Di Bandar Bukit Rajah pula, seramai 50 orang kanak-kanak miskin dari kalangan murid Melayu dan 50 orang murid India telah menerima sumbangan tersebut dari YB Dr Rani.
Encik Azmi bin Mohamadin yang mewakili Persatuan Penduduk-Penduduk Bandar Bukit Rajah berasa gembira kerana program berbentuk muhibbah ini dapat di adakan.

Di Dewan Orang Ramai Kg Bukit Kapar pula, YB Dr Rani menasihatkan orang ramai agar menghargai sumbangan dari Kerajaan Negeri Selangor dan berharap mereka dapat membantu meningkatkan pelajaran anak-anak mereka. Mr Alan Tan sebagi seorang Ahli Majlis MPK juga hadir bagi memeriahkan majlis tersebut.



Kredit:
Khidmat Meru Blog

No comments:

Post a Comment